FAQ's - De meest gestelde vragen op een rij... - Keelin Design Meteen naar de content

Gratis express verzending voor orders over €50.00 (BE) en over €75.00 (NL)

Land/regio

Taal

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik jou helpen?

De meestgestelde vragen op een rij...

Producten

Welke materialen worden gebruikt voor het maken van de sieraden?

Ik werk graag met hout, polymeerklei, zoetwaterparels en (half)edelstenen; dit in combinatie met roestvrij staal (Stainless Steel / RVS), nikkel-, lood- & cadmiumvrij metaal en (goud of verzilverd) messing.

Alle onderdelen die worden gebruikt voor het samenstellen van onze sieraden zijn altijd van hoge kwaliteit!

De houten onderdelen en sieraden uit polymeerklei zijn volledig met de hand gemaakt/bewerkt.

Ik ben geïnteresseerd in een bepaald item. Waar kan ik meer informatie vinden?

Je kunt altijd alle informatie (materialen, maat, etc.) per artikel terugvinden in de webshop. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Ik ben onzeker over de grootte/kleur/... van een artikel? Wat nu?

De best mogelijke afbeelding en gedetailleerde beschrijving worden voor elk item gegeven. Omdat een foto er altijd iets anders uitziet dan het origineel, kunnen kleine afwijkingen (kleur, grootte,...) niet volledig worden uitgesloten.

Neem bij twijfel contact met me op voordat je een bestelling plaatst. Ik sta altijd klaar voor het geven van meer foto's, video's en informatie.

Hoe kan ik mijn sieraden het beste onderhouden?

Onze sieradendoosjes en -zakjes zijn ideaal voor het opbergen van jouw sieraden. Vergeet ze dus zeker niet te hergebruiken.

Wist je dat we een gratis download beschikbaar hebben met onze 8 beste sieraden onderhoudtips? Je kunt het op de website vinden bij in de categorie weggevertjes.

Betalen, verzenden en ontvangen

Hoe kan ik betalen via de webshop?

Betaal in alle veiligheid met Bancontact, MasterCard, Visa, iDeal, PayPal.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Jouw verzendkosten worden berekend bij het afrekenen.

Geniet van gratis verzending bij aankopen vanaf €50 (België) en bij aankopen vanaf €75 (Nederland).

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

In de meeste gevallen: Bestellingen geplaatst voor 11:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden.

Bestellingen worden pas verzonden na ontvangst van de betaling. Je ontvangt steeds een bevestigingsmail.

Kan ik mijn bestelling online volgen?

Jouw track & trace code wordt gecommuniceerd met de verzendbevestiging van jouw pakket. Zo weet je op elk moment waar je bestelling is.

Voor verzending binnen België kan je ook kiezen voor verzending met een luchtkussen envelop (geen trackingcode - op eigen risico).

Wanneer kan ik mijn pakket thuis verwachten?

Voor levering binnen België:
- Met trackingcode = levering binnen 24U
- Met luchtkussen envelop 2 - 8 werkdagen

Dit is niet geldig op pre-orders! Gelieve rekening te houden met een extra levertermijn van 1 - 2 weken. Je krijgt steeds een mailtje met gepersonaliseerde informatie betreft jouw bestelling.

Ik ben van de streek. Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Absoluut. Na ontvangst van jouw bestelling neem ik zo snel mogelijk contact met je op om een moment in te plannen.
Afhalen kan enkel op afspraak.

Kan ik mijn bestelling betalen bij afhaling?

Ja hoor, betalen kan met de Payconiq/Bancontact App op jouw smartphone of cash (graag gepast betalen aub).

Ik heb een artikel gezien op de website maar twijfel nog. Kan ik het reserveren?

Veel van onze artikelen worden slechts in beperkte oplage gemaakt of zijn unieke stuks.

Wil je zeker zijn van jouw exemplaar? Plaats een bestelling via de webshop. Ook zonder jouw betaling door te voeren, wordt jouw gewenst artikel 5 dagen voor jou gereserveerd.

Is er na deze 5 dagen nog geen betaling ontvangen of datum afgesproken voor afhaling, dan wordt je bestelling geannuleerd. Je wordt hier steeds persoonlijk van op de hoogte gebracht.

Betaalde bestellingen blijven gereserveerd, ook als de afhaaldatum pas na 5 dagen gepland staat.

Ik heb gekozen voor afhaling maar het lukt niet om langs te komen. Kan ik mijn bestelling alsnog laten verzenden?

Ja hoor, geen probleem. Uiteraard zullen er wel verzendkosten in rekening gebracht worden.

Retourneren en herstellingen

Mijn product was beschadigd bij de levering. Wat nu?

Ik doe steeds mijn uiterste best om alle juwelen steeds zorgvuldig te verpakken, maar een ongeluk is nooit volledig uit te sluiten.

Neem zo snel mogelijk na ontvangst van jouw bestelling contact op via info@keelindesign.be met een duidelijke foto van jouw beschadigd artikel.

Samen kijken we voor de beste oplossing.

Opgelet! Deze service is enkel geldig bij verzending met track & trace code, niet bij verzending met noppen enveloppe.

Ik ben niet helemaal tevreden van mijn bestelling. Kan ik een artikel retourneren?

Dat is zeker mogelijk. Lees het "Websitebeleid" voor meer informatie.

Mijn juweeltje is stuk. Doe je ook herstellingen?

Ja. Neem vrijblijvend contact met mij op voor gepersonaliseerde informatie.

Is er garantie op het verkleuren van de sieraden?

Bepaalde sieradenonderdelen kunnen verkleuren door veelvoudige blootstelling aan de zon. Hier is geen garantie op.

Messing kan na een tijdje vlekjes vertonen en verkleuren, dit is een natuurlijk proces. Je kan dit eenvoudig oppoetsen door gebruik van ons vijltje of een sieraden poetsdoekje zoals Hagerty Mini Jewel Cloth.

Algemene tip: Hou onze sieraden onderhoudtips in ere om langer van jouw sieraden te genieten.

Gepersonaliseerde sieraden

Maak je ook sieraden op maat?

Graag. Contacteer me met jouw persoonlijke ideeën en samen creëren we een uiterst persoonlijk en uniek item. 

Heb je ook cadeaubonnen?

Er zijn digitale cadeaubonnen verkrijgbaar via de webshop. Deze kunnen, indien gewenst, rechtstreeks naar de ontvanger gestuurd worden.

Wens je liever een fysiek exemplaar om jouw favoriete persoon mee te verwennen? Contacteer me voor meer informatie. Afhalen en verzending mogelijk.

Hoe werkt de "MADE TO ORDER" sieradencollectie?

Deze artikelen worden uitsluitend op bestelling gemaakt, aangepast aan jouw persoonlijke wensen.

De levertermijn is afhankelijk van de stock van de gewenste onderdelen.

Is jouw vraag niet beantwoord?

Neem contact met mij op voor persoonlijk advies.

Materiaal informatie

Roestvrij staal

Ik gebruik alleen premium roestvrij staal dat niet gemakkelijk zal aangetast worden of krassen. Ga voor een duurzame keuze door dit degelijke, recyclebare en hypoallergene materiaal te dragen.

Nikkel-, lood- en cadmiumvrij metaal

Dit betaalbare en gecertificeerde materiaal voegt een trendy touch toe aan het sieradenontwerp. Alle sieraden onderdelen zijn van hoge kwaliteit.

16K of 18K verguld of rhodium verguld messing

Voor het creëren van een meer luxe look zonder de kost van puur goud, is dit aanslagbestendige materiaal het perfecte alternatief omgesofisticeerde sieraden te maken.

Hout

Alle houten sieraden onderdelen zijn lasergesneden en met de hand beschilderd. Ze zijn bewerkt in de leukste dessins en kleuren, allemaal door mijn handen.

De geprinte houten oorbellen worden niet door mij geprint maar door een expert in dit vak. De verdere afwerking (vernissen, hars, samenstellen) wordt wel door mij persoonlijk gedaan.

(Vloeibaar) Polymeerklei

(Vloeibaar) Polymeerklei is een zeer veelzijdig materiaal. Het geeft mij de mogelijkheid om hoogwaardige producten te maken die lang meegaan.

UV-hars

Om meer diepte te creëren, sprankelende glitter toe te voegen of een juweel te voorzien van een mooie glanzende afwerking, werk ik graag met UV-hars. Het is een volledig veilig en niet-toxisch materiaal.

(Half)Edelstenen

Symboliek in sieraden is iets waar ik absoluut dol op ben. Daarom vind ik het heerlijk om met edelstenen te werken. Elke steen is uniek en heeft zijn eigen speciale betekenis/kracht.

Let op! Het feit dat iedere steen uniek is, maakt dat er enig verschil kan zijn in formaat, kleur of vorm.

Acryl

Acryl is een duurzaam en milieuvriendelijk materiaal. Bovendien is het ultra lichtgewicht.